خرید و قیمت ساعت مچی پسرانه شیک ارزان نوجوان بچه گانه دیجی کالا ضد آب لمسی

موضوع : خرید از دیجی کالا تاريخ ارسال : سه‌شنبه 24 ژانویه 2023 بازديد : 1,567 views بار 0

خرید ساعت مچی پسرانه به دلیل اینکه این قشر به‌ظاهر خود اهمیت داده و هم ممکن است، توانایی مراقبت و محافظت از این ابزار حساس را چندان نداشته باشند، برای والدین کمی تأمل‌برانگیز است. شما می‌توانید برای خرید ساعت مچی بزرگسالان بدون دغدغه هر نوع محصولی را با هر قیمت و تعداد آپشنی انتخاب نمایید. ولی ساعت‌های پسرهای نوجوان بهتر است، کمی محتاطانه‌تر انتخاب شوند. در این مطلب تا حد توان به خصوصیات یک ساعت مچی مناسب برای آقا پسرها اشاره می‌کنیم و شما را برای یک خرید اقتصادی آماده می‌سازیم.

خرید و قیمت ساعت مچی پسرانه شیک ارزان نوجوان بچه گانه دیجی کالا ضد آب لمسی

نکات مهم در زمان خرید ساعت مچی پسرانه:

مسلماً اولین نکته‌ای که در خرید ساعت مچی پسرانه ذهن والدین را به خود درگیر می‌سازد، قیمت این محصول است. برای آنکه در دام کالاهای گران‌قیمت گرفتار نشوید، بودجه و سطح مالی خود را مشخص نمایید. سپس به سراغ محصولاتی بروید که بیشترین سازگاری را با هزینه مدنظر شما دارند. از دیگر نکات مهم در زمان خرید یک ساعت مچی پسرانه مرغوب باید به این موارد اشاره نمود.

  • توجه به نوع کاربری (اسپرت، ورزشی، رسمی، کلاسیک)
  • نوع موتور از میان کوارتز (باتری‌خور) و مکانیکی (کوک دستی)
  • برند تولیدکننده و میزان مرغوبیت آن
  • دقت در سایزبندی و وزن مناسب
  • دارای خاصیت ضد آب و ضدزنگ
  • انتخاب جنس بند رابر یا چرمی
  • تعداد امکانات جانبی و عملکرد آنها

ویژگی‌های بهترین ساعت مچی پسرانه:

اگرچه سعی می‌شود، تاحدامکان ساعت مچی پسرانه را در نمونه‌های ساده‌تر و مقرون‌به‌صرفه‌تر تولید نمایند، اما هستند برخی از ساعت‌ها که دارای ویژگی‌های جانبی تحسین برانگیزی می‌باشند. از این ویژگی‌ها می‌توان به کرنوگراف (اندازه‌گیری مدت‌زمان یک رویداد)، تاچیمتر (محاسبه سرعت) و قابلیت دو زمانه (نمایش اختلاف زمان) اشاره نمود. البته زنگ هشدار، شارژ با نور خورشید، زمان جهانی و اتصال به تلفن هوشمند نیز در بسیاری از ساعت‌های مدرن امروزی یافت می‌شوند. ولی اکثر ساعت‌های پسرانه را با قابلیت‌هایی مانند کرنومتر، نور پس‌زمینه و عقربه‌های شب رنگ آراسته می‌سازند.

آشنایی با برندهای ساعت مچی پسرانه:

برندهایی مانند رولکس، سیکو و امگا جز برترین برندهای تولیدکننده ساعت هستند. ولی ساعت مچی پسرانه را می‌توان از میان برندهایی مانند ماسیو، ریباک، تایم فورس، جی شاک، اسکمی و کیو اند کیو خریداری نمایید. بدین ترتیب متناسب با هزینه‌ای که پرداخت کرده‌اید، دوام و ماندگاری بالایی دریافت می‌کنید.

مناسب‌ترین ساعت مچی پسرانه:

مناسب‌ترین ساعت مچی پسرانه نمونه‌ای است که حتی در تحرک‌های زیاد دست، آسیب نبیند. همچنین دارای بندی ضد حساسیت بوده و از بدنه مقاومی بهره ببرد. بدین ترتیب می‌توانید، حتی در مصارفی مانند طبیعت‌گردی، کوه‌پیمایی و مسافرت نیز از کارایی خوب آن مطمئن باشید. البته ظاهر لوکس نیز کمک می‌کند، استایل لازم و خوبی را به پسرهای نوجوان ببخشد. از راحتی ساعت در دست فرزند خود نیز مطمئن شوید، برای این منظور از بندهای انعطاف‌پذیر استفاده کنید.

عوامل تأثیرگذار بر قیمت ساعت مچی پسرانه:

عوامل متعددی می‌توانند، قیمت ساعت مچی پسرانه را دستخوش تغییرات عمده‌ای نمایند که به برخی از آنها در این بخش اشاره می‌کنیم. بدین ترتیب راحت‌تر می‌توانید، یک نمونه از این ابزارهای دوست‌داشتنی را برای فرزندتان تهیه نمایید.

  • جنس بدنه
  • جنس بند
  • کیفیت شیشه
  • تعداد آپشن‌ها
  • برند تولیدکننده
  • نوع فناوری ساخت
  • نوع کاربری ورزشی، روزمره، رسمی و …
  • میزان مقاومت در برابر میدان مغناطیسی، آب و ضربه

 آشنایی با انواع جنس شیشه‌های مختلف ساعت مچی:

ساعت مچی را با جنس شیشه‌های مختلفی مانند معدنی، رزین، اکریلیک و کبود (سافییر) می‌سازند. نمونه‌های معدنی به دلیل قیمت ارزان‌تر در تهیه ساعت مچی پسرانه بیشتر مورداستفاده هستند. ولی احتمال شکستن آنها بالا است؛ اما در برابر خط‌وخش مقاوم هستند. کریستال اکریلیک نیز از نظر اقتصادی به‌صرفه است، البته لازم نیست، نگران شکستن آن‌ نیز باشید؛ زیرا ضدضربه بوده و در برابر خراشیدگی نیز پایداری خوبی از خود نشان می‌دهد. در نهایت شیشه‌های کبود (سافییر) قرار دارند که مقاوم‌ترین و البته گران‌قیمت‌ترین نمونه‌های بازار هستند.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 5]
درصورت نبودن یا مشکل داشتن لینک دانلود لطفا ما را از طریق نظرات مطلع کنید
تایید شده : 0 نظر / در حال بررسی : 0 نظر / مجموع : 0 نظر